“An easy methodology and a clear plan”

Opbouwen van een duidelijk methodologie en een overzichtelijk plan van aanpak dat duidelijk en visueel uitgewerkt is. Makkelijk te volgen, uit te voeren en te analyseren.

Ontdek hier onze aanpak

Bij het visualiseren en opzetten van een plan, is het belangrijk om via een strikte aanpak te werken. Hier kan je de hoofdstappen in de Fueled aanpak terugvinden?

Buyer personas

Je doelgroep leren kennen. Wie is het die je wilt bereiken en overtuigen met je producten en services?

Doelen & KPI's

Wat wil je bereiken en hoe ga je dat meten? Wat zijn nu juist je doelen? En welke KPI's worden gedefineerd?

Uitvoeren

Eenmaal gedefineerd wat er moet gebeuren, kan Fueled je interne marketeers ondersteunen of het hele plan van A tot Z uitvoeren.

Customer Journey

Waar en wanneer wil je deze doelgroep bereiken? En met welke soort content? Op welk kanalen?

Fueled Plan

Dit op een praktische manier aanpakken? Daarvoor hebben we het Fueled plan ontwikkelt. Welke acties, campagnes en stappen moeten er genomen worden?

“Ons doel: het opzetten, visualiseren en uitvoeren van duidelijke en logische marketingstrategieën”

Marketing met een duidelijke focus!

Fueled is ontstaan uit het idee om orde in de digitale chaos te creëren. We merkten dat veel onderneming zichzelf verloren in de talloze mogelijkheden van het digitale landschap van vandaag.

Dit heeft bij ons de vlam aangewakkerd om hier een eind aan te maken. Met het opbouwen van een duidelijk methodologie en plan van aanpak dat duidelijk en visueel uitgewerkt is. Makkelijk te volgen, uit te voeren en te analyseren.

Naast het opzetten van deze strategieën, voeren we ze ook samen uit met jullie, in een ondersteunde of volledig uitvoerende rol. Eindresultaat? Iedereen in de onderneming heeft een duidelijk overzicht van de lopende en komende marketingacties.

Fuel your inbox met onze nieuwsbrief!